Kertokaahan täällä joitakin kokemuksia kyseisestä pelistä

1. MELKO PITKÄ HIGHWAY BATTLERankkia oli noussut, oli tullut rahaa jo yli 600.000$...
Pelasin Highway Battlea, nimeä en muista mutta oli melko vaikea vastus, pelasin siinä yli tunnin samaa battlea!!! Voitin vihdoin, mutta tuurilla, koska osuin rekkaan ja minähän pysähdyin, sitten tuli se vastus perään, se osui minuun ja lensi sellaisen aidan yli, siis mitä on ne tummat seinät teillä joissa on liikkuvia nuolia, se lensi sellaisen taakse ja minä pääsin jatkamaan matkaa.
Loppun tuli sitten se aika ja sitähän oli jtn 1 tunti ja 20 minuuttia! Onko kellään muulla ollut näin pitkää matsia?
2. TYYLIPISTEITÄ...Ajoin kaverini kanssa Lap Knockouttia, kummallakin Koenigsegg CCX -auto.
Yksi ajaja oli jo tipahtanut, minä olin ensimmäisenä ja vauhti oli jossain yli 190 m/h.
Ajoin tien reunassa ja autoni osui yhteen pikkuruiseen tolppaan joka oli jossakin matalassa aidassa. Seurasi n. 10 sekuntin ilmalento kierrevolteilla sekä käännöksillä varustettuna, tietysti ne tapahtuivat nopeasti. Loppuun tuli vielä kärrynpyöriä ja muuta...
Kaverini ja yksi botti ajoivat ohitseni ja minut "knockattiin" ulos kisasta. Style Masteriksi kuitenkin pääsin pisteillä 96.420!!! Ainakin oma ennätykseni... Puhelimessani on kuva siitä joten jos haluatte todisteita niin voin laittaa kuvan

Katsotaan nytten tuleeko vielä mitään tämän tapaisia juttuja...